پلیئر نامعلوم میدان جنگ

پلیئر نامعلوم میدان جنگ

پلیئر انناڈنز کے میدان جنگ (PUBG) ایک آن لائن ملٹی پلیئر بائٹ رایئل گیم ہے پلیئر نامعلوم میدان جنگ  بلیوہول کی ماتحت کمپنی PUBG کارپوریشن کے ذریعہ تیار اور شائع کیا گیا ہے۔ یہ کھیل پچھلے طریقوں پر مبنی ہے جو برینڈن “پلیئر نا واقف” گرین نے دوسرے کھیلوں کے لئے بنائے تھے ، جو 2000 کی جاپانی فلم بٹٹ رائل سے متاثر تھی ، اور گرین کی تخلیقی ہدایت کے تحت اسٹینڈ اسٹون گیم میں وسعت دی گئی تھی۔ اس کھیل میں ، ایک سو تک کھلاڑی ایک جزیرے پر پیراشوٹ لگاتے ہیں اور دوسروں کو مارنے کے لئے ہتھیاروں اور سازوسامان کی تلاش کرتے ہیں جبکہ خود کو ہلاک کرنے سے بچتے ہیں۔ کھیل کے نقشے کا دستیاب محفوظ علاقہ وقت کے ساتھ سائز میں کم ہوتا جاتا ہے ، جو زندہ بچ جانے والے کھلاڑیوں کو مقابلوں پر مجبور کرنے کے لئے سخت علاقوں میں منتقل ہوتا ہے۔ آخری کھلاڑی یا ٹیم کھڑی راؤنڈ جیتتی ہے۔

بائٹ گراؤنڈز پہلی بار مائیکروسافٹ ونڈوز کے لئے مارچ 2017 میں اسٹیم کے ابتدائی رسائی بیٹا پروگرام کے ذریعے جاری کیا گیا تھا ، دسمبر 2017 میں مکمل ریلیز کے ساتھ۔ اس کھیل کو مائیکروسافٹ اسٹوڈیو نے بھی اسی ماہ Xbox گیم پیش نظارہ پروگرام کے ذریعے ایکس بکس ون کے ذریعے جاری کیا تھا ، اور باضابطہ طور پر جاری کیا گیا تھا ستمبر 2018 میں۔ پلے اسٹیشن 4 کے لئے ایک بندرگاہ کے علاوہ ، 2018 میں اینڈروئیڈ اور آئی او ایس کے لئے ایک فری ٹو پلے موبائل ورژن جاری کیا گیا تھا۔ میدان جنگ اب تک کے سب سے زیادہ فروخت ہونے والے اور سب سے زیادہ کھیلے جانے والے ویڈیو گیمز میں سے ایک ہے۔ جون 2018 تک دنیا بھر میں پچاس ملین سے زیادہ کاپیاں ، موبائل ورژن سمیت مجموعی طور پر 400 ملین سے زیادہ کھلاڑی۔

پلیئر نامعلوم میدان جنگ

میدان کے میدانوں کو ناقدین کے مثبت جائزے ملے ، جنھوں نے پتا چلا کہ جب کھیل میں کچھ تکنیکی خرابیاں ہیں ، اس میں نئی ​​قسم کی گیم پلے پیش کی گئی ہیں جو کسی بھی مہارت کی سطح کے کھلاڑی آسانی سے رابطہ کرسکتے ہیں اور یہ انتہائی قابل تکرار ہے۔ اس کھیل کی وجہ جنگ رائل صنف کو مقبول بنانا تھا ، اس کی کامیابی کے بعد متعدد غیر سرکاری چینی کلون بھی تیار کیے گئے تھے۔ اس کھیل کو دیگر تعریفوں کے علاوہ ، گیم آف دی ایئر کی نامزدگیوں سے بھی موصول ہوا۔ PUBG کارپوریشن نے متعدد چھوٹے ٹورنامنٹ کھیلے ہیں اور شائقین کو گیم نشر کرنے میں مدد کے لئے گیم گیم ٹولز متعارف کروائے ہیں ، کیونکہ وہ اس کی خواہش کرتے ہیں کہ یہ ایک مشہور مقام بن جائے۔ اس کھیل پر بعض ممالک میں مبینہ طور پر نوجوان کھلاڑیوں کو نقصان دہ اور لت لگانے پر بھی پابندی عائد کردی گئی ہے۔

گیم پلے

بائٹ گراؤنڈز ایک کھلاڑی بمقابلہ پلیئر شوٹر گیم ہے جس میں ایک سو تک کھلاڑی لڑائی کے میدان میں لڑتے ہیں ، یہ ایک قسم کا بڑے پیمانے پر آخری آدمی ہے جو ڈیمی میچ کھڑا ہے جہاں کھلاڑی آخری زندہ رہنے کے لئے لڑتے ہیں۔ کھلاڑی میچ میں سولو ، جوڑی ، یا چار افراد تک کی ایک چھوٹی ٹیم کے ساتھ داخل ہونے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ آخری شخص یا ٹیم زندہ رہا۔ میچ جیت گیا۔ [1]

پلیئر نامعلوم میدان جنگ

ہر میچ کا آغاز کھلاڑیوں کو چار نقشوں میں سے کسی ایک پر ہوائی جہاز سے پیراشوٹ کرنے کے ساتھ ہوتا ہے ، جس کا رقبہ لگ بھگ 8 kilometers 8 کلومیٹر (5.0 mi 5.0 میل) ، 6 × 6 کلومیٹر (3.7 × 3.7 میل) ، اور 4 × 4 کلومیٹر (2.5 × 2.5 میل) سائز میں۔ [2] ہوائی جہاز کا نقشہ کے پار اڑنے کا راستہ ہر دور کے ساتھ مختلف ہوتا ہے ، جس سے کھلاڑیوں کو زمین سے نکالنے اور پیراشوٹ لگانے کا بہترین وقت فوری طور پر طے کرنا ہوتا ہے۔ [1] کھلاڑی اپنی مرضی کے مطابق لباس کے انتخاب سے باہر کسی گیئر کے ساتھ شروع نہیں کرتے ہیں جو گیم پلے کو متاثر نہیں کرتے ہیں۔ ایک بار جب وہ اتریں ، کھلاڑی ہتھیاروں ، گاڑیاں ، کوچ اور دیگر سامان تلاش کرنے کے لئے عمارتوں ، ماضی کے شہروں اور دیگر مقامات کی تلاش کرسکتے ہیں۔ یہ سامان میچ کے آغاز پر پورے نقشے پر باقاعدگی سے تقسیم کردیئے جاتے ہیں ، کچھ اعلی خطرہ والے زونز عموما better بہتر سامان رکھتے ہیں۔ [1] ہلاک ہونے والے کھلاڑیوں کو بھی اپنا گیئر حاصل کرنے کے لئے لوٹا جا سکتا ہے۔ [1] کھلاڑی پہلے شخص یا تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلنے کا انتخاب کرسکتے ہیں ، جن میں سے ہر ایک کو لڑائی اور حالات کی آگاہی میں اپنے فوائد اور نقصانات ہیں۔ اگرچہ سرور سے متعلقہ ترتیبات کا استعمال تمام فوائد کو ایک فوقیت میں مجبور کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے تاکہ کچھ فوائد کو ختم کیا جاسکے۔ [3]

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *