اپیکس کنودنتیوں

اپیکس کنودنتیوں

اپیکس لیجنڈس ایک مفت ٹو پلے بایٹ رومی کھیل ہے اپیکس کنودنتیوں جو ریسپین انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ بغیر کسی پیشگی اعلان یا مارکیٹنگ کے ، اسے 4 فروری ، 2019 کو ونڈوز ، پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ کھیل فی الحال اپنے تیسرے سیزن میں ہے۔

اپیکس کنودنتیوں ایپیکس لیجنڈز میں ، ہتھیاروں اور سپلائیوں کی تلاش کرنے سے پہلے 20 جزیروں پر مشتمل تین دستے کے دستے ایک جزیرے پر اترتے ہیں تاکہ لڑائی میں دوسرے تمام کھلاڑیوں کو شکست دینے کی کوشش کی جاسکے۔ ہر کھلاڑی کو پلے ایریا سے باہر کیچ آؤٹ ہونے سے بچنے کے ل moving چلتے رہنا بھی چاہئے۔ حتمی ٹیم زندہ باد راؤنڈ جیت گئی۔ کھیل اسی سائنس فائی کائنات میں سیٹ کیا گیا ہے جیسے ریسپین انٹرٹینمنٹ کے ٹائٹن فال 2۔ [1]

اپیکس کنودنتیوں

اپیکس کنودنتیوں اس کھیل پر کام 2016 کے آخر اور 2017 کے اوائل کے آس پاس شروع ہوا ، حالانکہ اس کے آغاز تک یہ پراجیکٹ خفیہ رہا۔ 2019 میں گیم کی ریلیز حیرت انگیز ہوئی ، کیونکہ اس وقت تک یہ فرض کیا جا چکا تھا کہ ریسپون انٹرٹینمنٹ اسٹوڈیو کا سابقہ ​​اہم عنوان ، ٹائٹن فال فرنچائز کی تیسری قسط پر کام کر رہا ہے۔

اپیکس کنودنتیوں ایپکس لیجنڈز کو ناقدین کے مثبت جائزے ملے ، جنہوں نے اس کے گیم پلے ، ترقی کے نظام اور مختلف انواع کے عناصر کے فیوژن کی تعریف کی۔ کچھ لوگوں نے اسے فورٹناائٹ بیٹل روائل کا ایک قابل مقابلہ سمجھا ، یہ ایک ایسا ہی کھیل تھا جس نے پچھلے سال بڑے پیمانے پر مقبولیت حاصل کی تھی۔ اس کھیل نے اپنے پہلے ہفتے کے اختتام تک 25 ملین سے زائد کھلاڑیوں کو عبور کرلیا ، اور اس نے پہلے مہینے میں ہی 50 ملین کھلاڑیوں کو عبور کرلیا۔ ای اے کے مطابق ، جولائی 2019 تک کھیل میں ایک ہفتے میں لگ بھگ 8 سے 10 ملین کھلاڑی شامل تھے۔

گیم پلے

اپیکس کنودنتیوں ایپیکس لیجنڈس ایک لڑائی روئیل گیم ہے ، حالانکہ تین کھلاڑیوں کے اسکواڈ کے آس پاس ڈیزائن کیا گیا ہے ، اور ہیرو شوٹروں کی طرح مختلف مہارت کٹس کے ساتھ پہلے سے طے شدہ حروف ، کنودنتیوں کا استعمال کیا جاتا ہے۔ [2] رہائی کے بعد سے ہی سنگل پلیئر اور دو پلیئر اسکواڈ کے لئے متبادل طریقے متعارف کرائے گئے ہیں۔

اپیکس کنودنتیوں ہر میچ میں عام طور پر تین کھلاڑیوں کی ٹیموں کی بیس ٹیمیں شامل ہوتی ہیں۔ کھلاڑی اسکواڈ میں دوستوں میں شامل ہوسکتے ہیں یا دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ تصادفی میچ کیا جاسکتا ہے۔ میچ سے پہلے ، اسکواڈ میں شامل ہر کھلاڑی لیجنڈز میں سے ایک کو منتخب کرتا ہے ، اس پابندی کے ساتھ کہ کسی اسکواڈ کے ذریعہ کسی بھی لیجنڈ کا انتخاب ایک سے زیادہ بار نہیں کیا جاسکتا ہے۔ اس کے بعد تمام ٹیموں کو ایک ایسے ہوائی جہاز پر رکھا گیا ہے جو کھیل کے نقشے سے گزرتا ہے۔ ہر اسکواڈ کا ایک کھلاڑی جمپ ماسٹر ہوتا ہے ، یہ منتخب کرتے ہوئے کہ اسکواڈ کو طیارے سے کب اسکائی ڈائی کرنا چاہئے اور اسکواڈ کے دیگر ممبروں کی رضامندی کے ساتھ کہاں اترنا ہے۔ تاہم ، کھلاڑی اسکواڈ کے راستے سے ہٹانے کے لئے آزاد ہیں۔

اپیکس کنودنتیوں

اپیکس کنودنتیوں ایک بار جب گراؤنڈ پر ، اسکواڈ ہتھیاروں ، کوچ اور دیگر سازوسامان کے لئے بکواس کرسکتا ہے جو عمارتوں کے آس پاس بکھرے ہوئے ہیں یا نقشہ کے آس پاس تصادفی طور پر تقسیم شدہ کریٹ میں ، جبکہ دوسرے اسکواڈوں پر نگاہ رکھے ہوئے ہیں۔ ایپکس لیجنڈز میں ایک غیر روایتی مواصلات “پنگ سسٹم” شامل ہے جو کھلاڑیوں کو اپنے اسکواڈ سے کچھ سمتوں ، ہتھیاروں کے مقامات ، دشمنوں اور تجویز کردہ حکمت عملیوں کے لئے اپنے گیم کنٹرولر کا استعمال کرنے کی سہولت دیتا ہے۔ [3] اگرچہ کھیل دوسرے شوٹرز کی طرح نقل و حرکت کے اختیارات بھی پیش کرتا ہے ، اس میں پچھلے ٹائٹن فال گیمز کی کچھ گیم پلے خصوصیات شامل ہیں جیسے مختصر دیواروں کے اوپر چڑھنے کی صلاحیت ، مائل سطحوں کو نیچے سلائیڈ کرنا ، اور کسی علاقے کو تیزی سے عبور کرنے کے لئے زپ لائنوں کا استعمال کرنا۔ [ 4]

وہ کھلاڑی جو کھیل کے دوران دستک ہوجاتے ہیں ان کے اسکواڈ کے ساتھیوں کے ذریعہ وہ دوبارہ زندہ ہوسکتے ہیں۔ اگر کسی کھلاڑی کو مکمل طور پر ہلاک کردیا جاتا ہے ، تو پھر بھی ان کو زندہ کیا جاسکتا ہے اگر ان کی ٹیم کے ممبران اپنے ریفن بینر جمع کریں ، جو اس جگہ پر دکھائی دیتا ہے جہاں ان کی موت واقع ہوئی ہے ، اور اسے جزیرے کے کئی بیکنوں میں سے ایک پر لے آئے ہیں۔ تاہم ، کھلاڑی کی میعاد ختم ہونے اور اسے مکمل طور پر ختم کرنے سے پہلے ، بینر کو ایک مقررہ وقت کے اندر جمع کرنا ہوگا۔ [2]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *